O mnie

Moje zdjęcie
Bielsko Biała, Śląskie, Poland

czwartek, 13 maja 2010

Rysunki, projekty itp


Część projektu na rękaw dla Grzesia. Pierwszy raz w życiu zrobiłem coś kolorkiem. Dupy nie zrywa, ale jestem zadowolony ;)
Samo się nie zrobi,trzeba ćwiczyć. Realizm... jaram się ;D to jeszcze nie jest końcowy efekt, będą poprawki detali itp.

Projekcik jechany z głowy, może siądzie 1dziara do folio ;p
Wstępny projekt dla Kasio-Marty ;)
Nie zapomniałem... Kot z baśniowej krainy, która mieszka w mojej głowie ;D Oko podpatrzone, reszta moja praca ;D
Pierwszy portrecik po ugorze ;p S.Dali ;D

Pierwszy rysunek po 4 letnim postoju, projekt jechany z glowy. To własnie od niego się zaczeło... i teraz już wiem że się nie zakończy ;)
Szkoda tylko zmarnowanych tylu lat, moja wyobraznia w rysunku stała ugorem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz